måndag 19 november 2012

Måndag

Hej hej!
Idag skulle vi ha gått till öppna förskolan men Mathilda&Florence fick andra planer så då blir vi hemma istället. Vi gick till affärn och köpte bröd. Och ingredienser till en cheescake som jag blev så sugen på, men funderar på att vänta med att baka den tills Dennis är frisk från sin magsjuka. Så idag blir det magsjukemat, lök&potatissoppa till lunch o pannkaka till middag. Blir hemma hela dagen skulle jag tro.

Hoppas Dennis hinner friskna till sig snabbt, imorgon är det ju ultraljud, och han har tatueringstid, och vår 4 års dag och vi har bokat bord på en restaurang men det får vi ju strunta i ifall han inte är frisk, inge kul o betala dyra pengar på mat som han sen kommer kräkas upp, isåfall får vi ta det en annan dag.

Nu ska jag kolla till soppan, hejdå! :)


1 kommentar:

  1. Hejsan,

    Jag skulle vilja komma i kontakt med dig gällande ett potentiellt samarbete. Jag hoppas du är intresserad.
    MVH Karin Lund
    Marknadschef HTS Safety AB, BeSafe bilbarnstolar

    SvaraRadera