torsdag 1 november 2012

Magsjukan

Ush Stellas mage är inge bra alls. Har tappat räkningen på dagens bajsblöjor.
Så nu går hon på diet, ingen mat och ingen välling, hon får leva på blåbär, morötter, bröd och vätskeersättning, stackarn. Och så är hon inte på världens bästa humör heller, men det kan man ju förstå. Hoppas hon blir frisk snart. Just nu är hon iallafall pigg och jagar katterna haha.

Har köpt julpapper och etiketter idag, så ska slå in lite julklappar hade jag tänkt :)
Har nästan alla julklappar klara redan, INTE likt mig! Brukar springa dagen före julafton o köpa presenter haha. Men i år är jag ute i god tid. Eller ja, lite smått o gott till Stella kommer jag nog springa på innan jul.

Nu ska jag ta kort på magen, går in i vecka 16 idag ju :)

                              

1 kommentar:

  1. Usch va tråkigt när de små blir dåliga, man är så otroligt hjälplös :(

    SvaraRadera