tisdag 2 oktober 2012

Barnfri ikväll

Hej!
Idag har vi vart på stan, eller först var vi hos Dennis föräldrar och åt frukost och duschade, eftersom vi inte har nåt varmvatten, suck. Och sen åkte vi ner och gick runt, Åt mat på Jensens men mitt kött var jättetorrt så det var tråkigt. Men Dennis kött var bra. Gick till kappahl och handlade lite kläder till Stella som var supersöta, och så passade jag på att bli medlem i kappahls klubb och då fick jag 50 kr rabatt, plus att man a l l t i d får 5% rabatt och det är ju nice.

Nu ska jag snart göra mig i ordning inför kvällen, ska nämligen till öppna förskolan, utan barn! Vi har blivit inbjudna att få middag där, sitta i massagestol, göra smycken o måla naglar o sånt grejs. Kul! :) Så Dennis ska vara hemma med Stella, och Martina är snäll som hämtar upp mig och kör hem mig sen :)


Tittut!

1 kommentar:

  1. Oj, hade ingen aning om att man kunde få 50 kr rabatt om man går med i Kappahls klubb. Vilket bra tips! Dom har ju massa söta bebiskläder där :)

    Va roligt arrangemang av öppna förskolan att pyssla om mammorna! :)

    SvaraRadera