måndag 29 oktober 2012

Ännu en måndag, och snart tisdag

God kväll!
Idag har vi varit iväg till erikslund, köpt en låda att ha i hyllan i hallen till mössor och vantar. Blev nya glas också, vi är lite glastokiga i den här familjen.
Sen var vi hos mamma i några timmar, vi fick nybakta bullar. Jag och Stella tog ett bad också, det var mysigt, förutom när hon ramlade bakåt och hamnade under vattnet, men jag fick upp henne fort :) Trodde hon skulle bli jätteledsen men hon nös och sen fortsatte hon leka, lillsnuttan.

Och så har vi fått tid till Ultraljud! Tyckte dom var sega på att skicka hem tiden så jag ringde idag och fick en telefontid, men låg i badet när dom ringde så mamma fick prata, men den 27 november ska vi dit :) Kommer vara i vecka 18+4 då.
Ska bli spännande. Hoppas allt ser bra ut och att skrutten är pigg. Spännande om vi får veta kön också, känns overkligt att vi om 4 veckor kan veta om vi får en pojke eller flicka!

Nu ska jag kolla lite på ensam mamma söker, sen blir det sova av.

Förresten har jag fått cravings denna graviditet, därav kvällen middag som blev toastad baguette med creme bonjour och rödlök, knäckemacka med kokt skinka o senap (ville ha julskinka men det fanns inte), rödbetssallad och pommes. Nyttigt va? Fick dock halsbränna av rödbetssalladen så då blev jag ledsen.

Godnatt!

Älskade unge <3

3 kommentarer:

  1. Söta Stella!!

    Mumsiga cravings du har!! Jag blir jättesugen på massa saker som andra skriver om i sina bloggar!! Allas mat tom min är god haha!!

    SvaraRadera
  2. men åhh vilka fantastiska knubbiga ben!
    hon är så sjukt söt!
    Vad roligt med RUL! Spännadne! vad tror ni de blir? Har du några aningar?

    kram

    SvaraRadera