måndag 3 september 2012

Solen skiner himlen är blå..

..vad det är skönt att leva då!

Godmorgon!
Funderar lite på om jag ska äta frukost och tycker att det vore nog en bra idé. Idag är det måndag, ska träffa johanna idag, haha eftersom vi inte lyckats med det dom andra dagarna... Vet inte vad vi ska göra men det är ju superfint väder idag iallafall. Än så länge.

Igår skulle jag gå till mamma, och när jag kommit halvvägs kommer jag på att jag glömt min telefon så var tvungen att vända, och när jag och en tjej till står i hissen trycker jag på våning 3, men den stannar inte förrän på 4, och hon ska till våning 5, och hamnar på våning 6! Så när jag tröck på våning 4 hamnade vi på våning fem, och när jag tröck på våning 2 kom jag till 3. Sen till ett problem, jag kunde ju inte komma ner till entrevåningen.. Hissen stannade på 2an. Så jag tänkte att jag måste till källarvåningen för att hamna på entrevåningen, men då passar inte min nyckel in ? Som tur var har vi två hissar, och som tur var har jag inte världens största vagn, så fick åka lilla hissen ner. Annars  Hade jag blivit stående på våning två haha. Kunde inte ta trappen heller för det är dum spiraltrapp, blir svårt med vagn. Ojoj det här blev en lång historia, bäst att jag inte skriver mer, hejdå! :D


Bild från kryssningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar