fredag 31 augusti 2012

Det regnar idag

Ååh vilket tråkigt väder. Vill inte sitta inne en dag till, det är sååå tråkigt. Skulle kanske träffa johanna idag men hon skulle plugga först så får se när det blir. Och så är jag sjuukt trött idag. Stella har inte sovit bra. Inom loppet av 4 timmar vaknade hon 3 gånger och skulle ha mat. Vid 5 vaknade hon och tänkte minsann inte somna om, så där låg hon och pratade och höll mig vaken hur länge som helst. Och så klättrar hon på mig. Hon ska inte få somna halv åtta på kvällarna längre, alldeles för dåliga nätter. Funkade mycket bättre när hon somnade vid 22.

Nu sover hon igen så funderar starkt på att lägga mig brevid. Men då kanske hon vaknar. Får lägga mig på soffan då. Hejdå!


1 kommentar:

  1. Här regnar de också.. Ded har gjort de exakt hela dan.. Skittråkigt!

    SvaraRadera