tisdag 8 maj 2012

Kärleken kärleken

Hejsan! shit vad dålig jag har blivit på att blogga då. Skyller på det fina vädret, långpromenader med mathilda, och min fina dotter <3
Vilken dag det varit. Jag och Stella var på öppna förskolan med Mathilda och Florence, det var hur nice som helst där, riktigt mysig. Fick testa på babymassage och stella verkade gilla det, hon fick lite massage här hemma också och det var populärt då med :) Lilla tjejen <3 Hon satt i en barnstol för första gången, min duktiga tjej. En stund gick det bra sen blev hon trött och gnällde sen slockade hon, tröttfian. Imorn ska vi tillbaka till förskolan, ska passa på att väga stella, ska bli kul o se hur mycket hon väger! :)

Nu har vi iallafall bestämt vårt bröllopsdatum, tror jag, 18/7, ska ringa prästen imorn och spika det bara :) Tänk att jag ska bli fru. Hela lilla familjen kommer ha samma efternamn <3
Vi kommer gifta oss på öland, på byrums raukar och jag HOOOPPAS det kommer vara fint väder den dagen! Det kan ju dock spöregna, men det är väl en risk man får ta om man vill gifta sig utomhus.
Får se hur vi kommer bo på öland, men det löser sig väl.
Jaja. Nu ska jag gå, hejdå.

 

2 kommentarer:

  1. Mäh! Öland! Då kan man ju inte komma dit :(

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh va roligt! Jag och sambon skulle ha gift oss 7 juli i år men vi skjuter på de då alla sparpengar gick till Leon ;)

    SvaraRadera