söndag 20 maj 2012

Även denna helg närmar sig sitt slut

Hejsan!
Vilket fint väder det är idag! Jag och Dennis firar 3,5 år tillsammans idag så vi ska ha en liten picknick när han kommer hem :) Innan det har jag tråktvättid som suger balle. Hade tänkt testa på att göra lite barnmat idag också, men vi får se hur det blir med det. Finns ju en dag imorgon också, och Dennis jobbar då med så på nåt vis måste jag ju hålla mig sysselsatt. Ska ju vara fint väder imorn med så blir nog en promenad iallafall, kanske ner på stan och kika efter nån present, har ju både student och ett dop att gå på i början på juni=)

Stella är iallafall frisk nu, febern höll bara i sig i typ 2 eller 3 dagar :) I fredags var vi hos Dennis farbror, och Stella fick träffa sin lilla syssling som är 5 veckor äldre för första gången, det var roligt! Söta tjejorna!
Igår var jag och Stella ner på stan med mamma, bengt o Tilda, sen hämtade Dennis upp oss och åkte till hans föräldrar där vi blev bjudna på grillat! Mums :)

 Kan ju tala om att det här är det mysigaste som finns.


 Stella fick testa syssling Nathalias gåstol, måste vart nåt fel på den för det stod bara still.... ;)


Stella o Nathalia 



1 kommentar:

  1. Kan du inte lägga upp fler bilder från Stellas dop? :)

    SvaraRadera