tisdag 15 maj 2012

3 månadersvaccin

Tänk att vår lilla plutt blir tre månader imorgon! Behöver jag säga att tiden går fort?
Hon lär sig så mycket saker hela tiden och jag är så stolt över henne, trots att hon inte gör så mycket :p
Det är otroligt hur mycket man kan älska en människa och jag njuter av varje stund med henne, hon är till och med söt när hon skriker, jag kan titta på henne och bli förtrollad över att vi faktiskt har gjort henne. Att skaffa barn var helt klart rätt beslut, jag älskar att vara mamma!

Idag har vi varit på öppna förskolan, vi gjode lite babymassage och så gjorde vi hand&fotavtryck! Efter det gick vi hem till Mathilda och där fick vi fika och sen kom Dennis och hämtade oss :)

Åter till rubriken, imorgon är det dags för vaccinet, min stackars älskling, hon vet inte vad som väntar. Men det går nog bra :) Hoppas jag!

Förövrigt går det inte att lägga in bilder på bloggen via mobilen, någon som vet varför?! Värsta dumt!!!!

<3 världens gulligaste ju 

Sa jag förresten att Stella sov sig igenom hela dopet? Duktigaste tjejen! <3

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina ord, det värmer verkligen :)
    Jag måste flytta då jag inte kan betala 6månaders hyra, så mycket pengar har jag inte just nu. Tidigare har jag kunnat lägga en referens (ifall jag inte skulle kunna betala hyran), men nu har de ändrat deras regler, och vill ha närmare 70 000 kr av mig :/

    Grattis på 3 månaders dagen till lillan. Tänk vad tiden går fort!
    Kram på er!

    SvaraRadera