måndag 9 april 2012

Måndag

Hejsan! Idag är det måndag, men det vet väl alla.
Stella är med sin mormor så jag har passat på att städa lite, bara köket och vårat sovrum kvar. Har passat på att pumpa lite mjölk för om 10 dagar ska Stella sova hos sin mormor, när vi ska på laleh konsert. Oj vad jag kommer sakna henne, och oj vad mina bröst kommer vara sprängfyllda med mjölk. Tur man har pump.
Vi ska gå på konserten med Dennis föräldrar, vi köpte ju det allihopa till varandra i julklapp, jag köpte 2 biljetter till mig och dennis, dennis köpte 4 biljetter till oss och hans föräldrar, och Siv köpte till henne och Benny, så där satt vi med 8 biljetter till 4 personer, men vi lyckades sälja de som var över så det löste sig, lite kul ändå.

Ikväll ska vi gå på bio på nya biografen, hoppas det är nice. Och hoppas filmen är bra, kommer inte ihåg vad den hette, games nånting. Den verkar bra iallafall.  Jag håller på att beställa bilder som ska bli framkallade, har skickat efter 100, och väntar på att nästa 100 ska bli klara, sen blir det 100 bilder till :D Mycket bilder blir det att sätta i albumet! Måste köpa ett fotoalbum som jag ska ha bara gravidbilder i. Åh vad jag saknar att vara gravid. Fast jag saknar inte foglossning!
Nu ska jag fortsätta städa så jag inte fastnar här :D hejdå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar