tisdag 3 april 2012

Long time no see

Hej igen!
Fy vilken dålig bloggare jag har varit. Veckan i sälen var iallafall nice, skönt att vara hemifrån ett tag! Det var dock inte så mycket snö. En dag satt jag med i backen med stella och läste en bok, det var fint väder, men de andra dagarna när dom andra åkte skidor/bräda så stannade vi hemma. En dag var vi också över till norge, så nu har stella varit utomlands för första gången :D

Idag har jag varit på föräldragrupp, det var okej, men jag trodde/hoppades att det skulle vara någon i min ålder där, men det var det inte. Får se nästa gång om det kanske kommer någon då :)
Och nu har vi anmält oss till babysim, men hon blir 3 månader i maj och då blir det sommaruppehåll så det börjar inte förrän i augusti.

Vad händer annars då? Vi försöker få till ett dop i maj, men det ser mörkt ut då alla kyrkor är upptagna av vigsel, men får se om vi hittar någon kyrka :)
Idag började vi viktväkta, ser fram emot att bli smal! 

Nu ska vi kolla film, hejdå! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar