fredag 2 mars 2012

Fredag

Det är konstigt att jag redan saknar att vara gravid. Så mysigt med sparkar och stor mage <3 Längtar redan tills det är dax för nästa, men det dröjer ett tag till ;)

Idag är det jättefint väder så det blir säkert en promenad iallafall, annars vet jag inte vad vi ska hitta på.
Imorgon och på söndag jobbar Dennis så jag och lilltjejen blir själva igen :( Blir nog att umgås med Mamma och Tilda skulle jag tro :)

Nu har vi bestämt namn, så det blir en Stella Marie Lynott Forsell :)
Finaste tjejen som är så duktig, sover i sin säng hela nätterna och vaknar bara en gång om natten för lite mat, skönt att få känna sig utvilad fastän man har en nyfödd bebis :) <3

<3

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till er söta lilla tjej! :D
    Jag längtar såå efter min bebis... Hihi.

    Hoppas ni har en fin fredag!

    SvaraRadera
  2. Tack! Tycker jag att du ska göra :D väldigt personligt och fint!
    Grattis till tösen! :)

    SvaraRadera