lördag 11 februari 2012

tröttmalin

Hej. Fan vad trött jag är. Ni anar inte. Tror jag börjar bli sjuk, och det känns ju sådär nu när förlossningen är nära. Idag var vi hos mamma, dom flyttade och vi var lite sällskap. Stannade inte så länge, jag var så trött och hade så ont i ryggen och det kändes som att det stack knivar där nere på mig, inte alls skönt. Hoppas nåt är på gång nu. Fast just nu hoppas jag att jag inte får värkar eller att vattnet går, för jag orkar verkligen inte. Känner mig heeeelt slut. Men skulle det hända så blir man väl pigg på adrenalin ;) Längtar så efter vår lilla unge. Alldeles snart är du här <3 99% av graviditeten avklarad, 3 dagar till bf!

Är det förresten inte så att cravings ska komma i början av graviditeten? Jag har typ inte haft några förräns nu, och nu vill jag ha ALLT. Igår stillade jag alla mina begär; Hemmagjord daimglass, Donken, grönsaker, och dip. Snacka om att känna sig fet, men får ju passa på nu medan jag fortfarande är gravid ;) Idag har jag bara varit sugen på pringles, så köpte det och åt det och nu mår jag illa, sämst.

Japp, det var ett himla klagandes på mig idag. Nu ska jag nog slänga mig på sängen, orkar knappt hålla huvudet uppe. Godnatt!

Åh kom ut nu underbara fina lilla bebis, är så nyfiken på vem du är <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar