måndag 13 februari 2012

Hur mycket kan man längta?

Hej igen! Idag har vi inte gjort så mycket alls. Köpt potatis till maten, och köpt ispåsar. För igår när vi var på förlossningen så kikade vi i frysen och det finns ingen is där (!!), och min typ enda craving under graviditeten är isvatten. Kan typ inte dricka vatten utan is längre, det är helt enkelt inte tillräckligt kallt. Så nu har jag fryst in 3 påsar som vi ska ta med, ska frysa in några fler, kan ju finnas andra på förlossningen som vill ha is :D

Nu är jag helt övertygad om att vi kommer gå över tiden, men jag hoppas den kommer den här veckan, och att jag slipper bli igångsatt. Vill att lillen ska vara redo, och inte tvingas ut. Så bli redo nu lillbebis, vi är redo. <3


Har en mycket mindre mage än vad jag trodde att jag skulle ha i v 40, men ska nog vara glad över att jag inte är jättestor med tanke på min stackars rygg. åååh vad jag kommer sakna magen <3 Ska verkligen försöka njuta av den nu den sista tiden.

Nu är det dags att börja med maten :D  Hejdå!

1 kommentar:

  1. sv: nej det är inte långt här heller :) Tiden har gått så himla fort, men ändå så långsamt på nå vis.. Jag hoppas jag inte går över tiden - jag orkar inte vänta mer nu känns det som :D

    förresten, varför passar du inte på att tävla om kläder till den lille hos mig? Du kan bland annat vinna presentkort hos Hejbaby.se :D Gratis kläder är ju inte fel, dom växer ju så fort så det behövs ju nya hela tiden :)

    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

    kram!

    SvaraRadera